prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont (pełna księgowość),
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług,
sporządzanie bilansu rocznego, w tym: bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa,
prowadzenie spraw kadrowo – płacowych /umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło/Kompleksową obsługę zatrudnienia zgodnie z wymogami prawa pracy oraz aktualnymi przepisami ZUS,
zakładanie i bieżące prowadzenie akt osobowych,
rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników,
nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy bez naruszania prawa pracy,
naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,
rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
sporządzanie deklaracji podatkowych dla Urzędów Skarbowych i podatników,
sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów,